סמכים לינגוואלים פנימיים

אורתודונטיה לינגואלית

זוהי שיטה חדשנית ליישור שיניים שבה הסמכים מודבקים בחלקם הפנימי של השיניים במקום בחזית. שיטה זו החלה להתפתח בארצות הברית וביפן בשנות השבעים וכיום נפוצה בעיקר באירופה ובמזרח הרחוק.

יתרונה של השיטה הוא בשמירה על אסתטיקה מקסימאלית במהלך כל תהליך יישור השיניים. שיטה זאת מתאימה למגוון רחב של בעיות אורתודונטיות ומיושמות במקרים קלים ובמקרים מורכבים באותה הצלחה.

משך הטיפול בשיטה הלינגואלית אינו שונה מאורכו בטיפול בעזרת סמכים חיצוניים, הוא תלוי בעיקר בסוג הבעיה האורתודונטית. ישנן בעיות אורתודונטית שניתן לפתור ביתר קלות ומהירות בעזרת הסמכים הלינגואליים.

אי הנוחות היחידה בה נתקלים במהלך הטיפול מתרחשת בתקופת ההסתגלות הנמשכת עד עשרה ימים בה צפויים שיבושים קלים בהגיית אותיות שורקות, אי נוחות ללשון וקושי בלעיסה. בתום תקופה קצרה זו רוב תופעות לוואי אלו נעלמות לחלוטין.

עלות הטיפול הלינגואלי יקרה יותר מטיפול אורתודונטי רגיל וזאת עקב עלותו הגבוהה של המכשור וההכנה המעבדתית האישית לכל מתרפא.

לטיפול מוצלח נדרשת הכשרה מיוחדת של האורתודונט המטפל וניסיון רב.

שיטת האורתודונטיה הבלתי נראית, או אורתודונטיה לינגואלית, מאפשרת ליישר את השיניים בעזרת סמכים בלתי נראים המודבקים על הצד הפנימי של השיניים. כל בעיה הניתנת לטיפול באורתודונטיה, מתאימה לטיפול עם סמכים לינגואלים, גם כאשר השיניים מאד עקומות או בולטות.

תוכלו לחייך גם במהלך יישור השיניים ולא רק כאשר תגיעו לתוצאה המושלמת.

הסמכים הלינגואלים מותאמים אישית על ידי הכנה מעבדתית מדויקת הנעשית על ידי האורתודונט המומחה המיומן בכך, או טכנאי הצמוד לו, באמצעות תהליכים חדשנים ומתוחכמים המאפשרים שליטה של הרופא על תהליך יישור השיניים וגמישות בשימוש בסמכים הלינגואלים החדשניים הקיימים כיום לפי סוג התנועה האורתודונטית הדרושה.

ד"ר רומנו פיתח והמציא סמכים לינגוואלים מן המתקדמים בעולם.

בשנים האחרונות נכנסה לשימוש טכנולוגיה לתכנון הטיפול הלינגוואלי באמצעות תכנות תלת מימד המשלבות תמונות, סריקה של פה המטופל, צילומי רנטגן וצילום CBCT המאפשר לראות את עמדת שורשי השיניים. התוכנות משלבות את כל הנתונים ובאמצעות רובוט ענק – מיוצרים חוטים ממוחשבים המאפשרים תזוזת שיניים בדיוק ובמהירות מרבית, כמעט ללא כאב או חוסר נוחות.

ד"ר רומנו הינו בין היחידים בארץ ובעולם המטפלים באמצעות טכנולוגיה זו.

ד"ר רומנו בעל ניסיון בטיפול באורתודונטיה לינגוואלית של 25 שנה, והוא משמש כמרצה מוביל בעולם בתחום ומעביר קורסים לאורתודונטים בכל רחבי העולם ללימוד השימוש בשיטה.

ד"ר רומנו ערך את שני הספרים המובילים בעולם לאורתודנטים ללימוד ולהעמקת הידע באורתודונטיה לינגוואלית.

סרטון:

הנני מעוניין/ת להירשם לניוזלטר לקבלת טיפים

דילוג לתוכן