סרטוני הדרכות למטופלים

כאן תוכלו לצפות בסרטוני הדרכה שונים בהתאם למכשור האורתודונטי שברשותך:

א. סרטון הדרכה להוראות לאחר הדבקת מכשור חיצוני קבוע – הסרטון מציג את ההוראות שיש לפעול על פי הן עם הדבקת המכשור בפה.

ב. סרטון הדרכה להוראות לאחר הדבקת מכשור פנימי קבוע – שיטה ליישור שיניים המתבצעת כאשר הסמכים מודבקים בחלקו הפנימי של הפה. יישור השיניים נעשה באמצעות הדבקת סמכים קבועים על השיניים. הסרטון מציג את ההוראות שיש לפעול על פי הן לאחר הדבקת המכשור בפה.

ג. סרטון הדרכה לאחר מסירת קשתיות שקופות – שיטה חדשנית ופופולרית ליישור שיניים המתבצעת ללא סמכים. יישור השיניים נעשה בעזרת פלטות שקופות (קשתיות) העוטפות את השיניים. הסרטון מציג את ההוראות שיש לפעול על פי הן עם קבלת הפלטות מהמרפאה.

ד. סרטון הדרכה לאחר הדבקת מכשיר מסוג פנדולום – בסרטון זה תקבלו הסבר מלא על שיטת הטיפול במכשיר פנדולום , באלו מקרים משתמשים במכשיר .

ה. סרטון הדרכה לאחר הדבקת מכשור הרחבה מהירה – בסרטון זה תקבלו הסבר מלא על שיטת הטיפול במכשיר הרחבה מהירה , באלו מקרים משתמשים במכשיר .

ו. סרטון הדרכה לטיפול בנפיחות בחניכיים במהלך יישור שיניים – בסרטון זה תקבלו הסבר מלא כיצד להימנע מדלקות חניכיים, נפיחויות אודם ודימום. כמו כן יוסבר על העזרים שניתן להשתמש בם לצורך טיפול ומניעה במקרה בו התפתחה כבר דלקת.

ז. סרטון הדרכה לשמירה על היגיינת הפה והשיניים – סרטון זה מציג כיצד יש לנקות את השיניים , את העזרים הנלווים שמיועדים להקלה על הצחצוח ושמירה על בריאות השיניים והחניכיים. כמו כן הסרטון כולל הסבר על ניקוי שיניים והסרת אבנית אצל השיננית .

ח. סרטון הדרכה לשימוש במכשיר רסן המחובר לראש או לצוואר – סרטון זה מסביר את השימוש במכשיר הרסן ואת ההבדלים הקיימים בין סוגי הרסנים. כמו כן ניתן הסבר מלא על  ההתמודדות עם המכשיר , הדרכות על הרכבה ועזרות ראשונות עם המכשיר .

ט. סרטון הדרכה להוראות בסיום טיפול אורתודונטי וסוגי הקיבועים רטנציה הקיימים – הסרטון סוקר את כל השיטות הקיימות לקיבוע השיניים.

הנני מעוניין/ת להירשם לניוזלטר לקבלת טיפים

דילוג לתוכן